06-ago-2008, 16:15 #1  
carbonell está offline carbonell
Provincia: Barcelona
Em caso el próxim Agost de 2009 a La Garriga de Castelladral, aprop de Manresa, una masía restaurada espectacular! Heu anat a algun casament a La Garriga?

Masia LA GARRIGA DE CASTELLADRAL
06-ago-2008, 16:15 #2  
Em caso el próxim Agost de 2009 a La Garriga de Castelladral, aprop de Manresa, una masía restaurada espectacular! Heu anat a algun casament a La Garriga?

29-ago-2008, 10:53 #3  
Hola nuroure!Yo también me caso en La Garriga de Castelladral! es un lugar precioso y sobretodo me gusta porque esta en medio de la naturaleza!En julio también fuí a la boda de mi primo y el lugar me enamoró!Vosotros ocupáis las 8 habitaciones de la casa? lo habéis comunicado a los invitados?

05-sep-2008, 11:10 #4  
laurineta está offline laurineta
Yo també em caso a la Garriga de castelladral. Nosaltres hem reservat les 8 habitacions de l'hotel pels pares i per amics que venen d'Italia, ja que el meu novio es italia. La casa es espectacular, crec que les fotografies pels voltants de la casa, amb els cavalla, el llac, etc.quedaran increibles.

10-sep-2008, 21:30 #5  
MARTA I XAVI está offline MARTA I XAVI
Hola!! Jo tambe em caso a la garriga al juny del 2009, nosaltres tambe em agafat totes les habitacions pels amics . Vosaltres heu mirat algun catering?

19-sep-2008, 13:39 #6  
laurineta está offline laurineta
Hola Marta i Xavi!Jo he escollit Airolo. M'agrada molt l'elegància dels seus muntatges de les taules, tot i que no és barat, però he estat en un casament on van servir ells i em va encantar, us ho recomano. Crec que el catering COCO, que també dóna la masia és més econòmic.Molta sort! El tema de les habitacions m'encanta, sobretot la suite nupcial pels nuvis, oi?Lauri

29-sep-2008, 13:44 #7  
nuroure está offline nuroure
nosltres si que reservem les 8 habitacions! acaben de posar les fotos a la web, son genials! mireu: www.masialagarriga.com Nosaltres el catering triarem Masia del Sola.ptons

09-oct-2008, 16:41 #8  
abibin está offline abibin
Hola noies jo sóc de manresa i la veritat es que la masia em queda molt aprop, no la coneixia i està molt a prop de Manresa. Em sembla incrible! ademés nosltres busquem un lloc diferent dels típics restaurants. aniré a visitar-la amb el meu xicot! Ciao!

10-dic-2008, 17:14 #9  
Txell83 está offline Txell83
Hola!!!!Nosaltres ens casem al 2010 i de moment ens quedem amb la Masia, ja que a la resta de restaurants que hem anat a veure els hi falta algo. Per quant us surten les 8 habitacions??? Noslatres també habíem pensat en agafar-les però no sé si es dispararà massa del pressupost.

12-feb-2009, 15:36 #10  
laurayjony está offline laurayjony
Hola, nosotros estamos pensando en si casarnos por el tema economico. La verdad es que la masia es preciosa, pero creo que los precios se nos dispararían bastante...alguien me podria decir mas o menos por cuanto le sale el aquiler y todo lo que es el banquete??somos unos 150 invitados....Muchas gracias!!

empresas para tu boda

Finca Castillico

Tu boda en un espectacular paraje natural

Salón Campos

Bodas civiles con encanto

Hotel Palacio de la Llorea (Golf Spa)

Descubrid un hotel único donde celebrar vuestra boda

artículos más leídos

bodas de Bodaclickers

recibe gratis nuestro boletín

el bodaBlog de Elena y

La Lista de Boda más práctica

La Lista de Boda más práctica

¡Descubre la lista de boda que os devuelve el 100% de los regalos! Ahora con tres propuestas. Encuentra la que mejor se adapta a tus necesidades. Para más información, llama al 914 175 800. [Información de Lista de Boda]