19-ene-2009, 13:31 #1  
Lauragirona está offline Lauragirona
Provincia: Girona
hola, l'estiu que bé em casaré a mas can ferrer, és un lloc preciós algú té referències d'aquest lloc? algú coneix els caterins de MONTSERRAT? que és un dels que hi treballa?

ALGÚ CONEIX MAS CAN FERRER.
19-ene-2009, 13:31 #2  
hola, l'estiu que bé em casaré a mas can ferrer, és un lloc preciós algú té referències d'aquest lloc? algú coneix els caterins de MONTSERRAT? que és un dels que hi treballa?

21-ene-2010, 21:07 #3  
Hola!!!jo conec Mas Can Ferrer, tens raó és un lloc preciós!!! s'hi va casar una amiga meva i les vistes ens van impressionar. Ella va triar el càtering de Montserrat, impressionant també. És el millor que he tastat mai i això que vaig estar a 4 casaments l'any passat. De fet, nosaltres ens volem casar d'aquí dos anys però ja estem començant a mirar, i tenim una prereserva aquí també!!!!!!!Si necessites res més, només cal que m'ho preguntis, però estic segura que no t'en penediràs. Ah, i t'han fet pagar un mínim de persones si no arribes als 130 convidats???fins ara, Laura.

01-jul-2010, 23:09 #4  
mometa está offline mometa
Provincia: Barcelona
Hola!

Nosaltres ens hi casem el 4 de Setembre i la veritat que el lloc és fantàstic. En quan a catering nosaltes em agafat el Can Juvany perquè ja el coneixíem d'altres casaments i perquè el menjar és una passada, tant de presentació com de gust, sobretot l'aperitiu, és molt complet i de gust és increïble.

Ja us aniré informant de tot.

empresas para tu boda

Hotel NH La Perdiz

Una boda perfecta en plena naturaleza andaluza

Hotel El Magistral

Un hotel moderno y acogedor para vuestra boda

Hotel ZT Valencia Park

Vanguardia y distinción en vuestra boda

artículos más leídos

bodas de Bodaclickers

recibe gratis nuestro boletín

el bodaBlog de Elena y

La Lista de Boda más práctica

La Lista de Boda más práctica

¡Descubre la lista de boda que os devuelve el 100% de los regalos! Ahora con tres propuestas. Encuentra la que mejor se adapta a tus necesidades. Para más información, llama al 914 175 800. [Información de Lista de Boda]